Rare jongens bij de gemeente Albrandswaard, stelt Samuel Den Broeder uit het dorp Rhoon. Op vrijdag de 13de werd op het pleintje van de Twee en Vierspan in Rhoon deze afvalcontainer geplaatst met een klep die pas
open is als de hendel op 1.80m hoog staat.
Den Broeder geeft aan het niet voor zichzelf aan te kaarten maar met name voor de wat kleinere en oudere mensen die niet in staat zijn die klep open te doen laat staan op 1.50m hoogte er een zware afvalzak in te doen.
Den Broeder stelt bellen heeft geen nut. Tegenwoordig moet alles online. De gemeente lost een ouder probleem op met een nog veel letterlijk groter probleem. De gemeente was niet bereikbaar voor commentaar.